Spausdinti

Kaip pakelti savo intelektą

intelektasKad raumenys būtų stiprūs, juos tenka treniruoti. Tas pats ir su smegenimis. Dažnai ir daug duodami darbo savo smegenims, imsite mąstyti produktyviau ir sugebėsite lengviau susikoncentruoti. Jei neduosite smegenims pakankamai darbo, tai sugebėjimas mokytis ir mąstyti greitai nusilps.

Siūlome pasinaudoti šiais protinį darbą dirbančių žmonių patikrintais patarimais, kaip pagerinti savo smegenų produktyvumą.

1. Sumažinkite iki minimumo prie televizoriaus praleidžiamą laiką

Tai sunku. Žmonės mėgsta kiurksoti prieš televizorių. Ekranas išsklaido nuobodulį. Regis, kas čia bloga Problema ta, kad žiūrėdami į televizoriaus dėžę, mes nepanaudojame smegenų resursų ir neleidžiame joms pailsėti. Tuo metu mūsų galva nei dirba, nei ilsisi. Energija eikvojama tuščiai, be jokios naudos.

Ar nesijaučiate po dviejų valandų, praleistų prie televizoriaus, vidujai ištuštėję? Nuo žiūrėjimo į ekraną akys būna taip pavargusio, kad jau nepajėgia net skaityti.

Jei norite pailsėti, geriau skaitykite knygas. Jei pavargote, pasiklausykite muzikos. Kai leidžiate laiką su draugais, išjunkite televizorių ir pasikalbėkite. Visi šie užsiėmimai bus kur kas naudingesni protinei veiklai ir padės atsipalaiduoti.

2. Pasportuokite

Atrodo, kad žmogus sužinos kur kas daugiau, jei skaitys knygas, o ne užsiims sportu. Iš tikrųjų po fizinio krūvio gerokai padidėja smegenų produktyvumas. Galva prašviesėja, smegenys gauna daugiau energijos. Žmogus pajunta įkvėpimą, sugeba geriau susikoncentruoti.

3. Skaitykite stimuliuojančias knygas

Daug kas mėgsta skaityti populiarius romanus. Deja, tokios knygos visai nestimuliuoja. Jei norite pagerinti savo sugebėjimą mąstyti ar rašyti, reikia skaityti knygas, kurios verčia susikaupti. Klasikinė literatūra gali pakeisti jūsų požiūrį į pasaulį. Iš jos išmoksite reikšti savo mintis gražia literatūrine kalba. Nesigėdinkite prireikus pažiūrėti į žodyną kokio žodžio. Nebijokite didelių skyrių. Jei reikia, perskaitykite skyrių antrą kartą, ir autoriaus stilius greitai taps jums priimtinas. Perskaitę kelias protingas knygas pastebėsite, kad jums jau nebeįdomu skaityti populiarią literatūrą. Sužinoti ką nors nauja kur kas įdomiau, nei bukai ryti banalių spaudinių puslapius.

4. Anksti gulę, anksti kėlę, įgysite sveikatos, turtų ir proto.

Niekas taip nekenkia mąstymui kaip miego trūkumas. Kad nejaustumėte nuovargio, reikia gultus anksčiau ir išmiegoti ne mažiau kaip 8 valandas. Jei vėlai kelsitės ir sėdėsite iki vėlumos, visą dieną būsite išsiblaškę, nesugebėsite susikoncentruoti. Dauguma žmonių rytais dirba labai produktyviai. Kuo anksčiau atsikelsite, tuo daugiau produktyvių valandų turėsite atsargoje.

Jei yra galimybė, pasnauskite 10–20 minučių, kai dieną pajuntate nuovargį. Ilgiau pamiegoti nepatartina, nes būsite suglebę, o trumpas miegas atgaivins jus.

5. Skirkite sau laiko pamąstyti.

Dažnai mūsų gyvenimas įgauna tokį beprotišką tempą, kad nebelieka laiko net tam suvokti. Pasidaro sunku į ką nors susikoncentruoti, nes į galvą nuolat lenda visokios mintys. Kad taip nebūtų, suraskite laiko pasėdėti vienumoje, atseikėti mintis ir išskirti prioritetus. Tik taip sugebėsite suprasti, kas jums iš tikrųjų svarbu, o kas ne. Nereikšminga informacija daugiau jūsų nevargins.

Nėra reikalo tuo metu sėdėti ant grindų sukryžiavus kojas ir medituoti. Galute užsiimti, kuo tik norite, svarbiausia, kad pabūtumėte vieni kurį laiką. Galima išeiti trumpam pasivaikščioti. Paeksperimentuokite ir suprasite, kada ir kaip jums patogiausia pamąstyti.

Nė vienas iš šių būdų nėra naujas, tačiau paprasti dalykai visada būna veiksmingiausi. Sunkiausia pradėti rūpintis savo intelektu. Pasinaudokite šiais paprastais patarimais ir pajusite, kad galva pradėjo dirbti kitaip.

 

Automobiliu supirkimas Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas